×

Travis Yewell / Unsplash

ΑΡΧΙΚΗ > ΔΙΑΤΡΟΦΗ > TIPS

Πώς να φτιάξεις μια σαλάτα που σε χορταίνει πραγματικά!

Σίγουρα έχεις στο νου σου ότι μια σαλάτα μπορεί να σε αφήσει πεινασμένο μόνο μερικά λεπτά, αφού τη φας!

Έπρεπε να βρούμε, λοιπόν, έναν τρόπο να απολαμβάνουμε τις σαλάτες μας και να τις κάνουμε ένα πλήρες γεύμα που θα μας κρατά χορτάτους για πολλές ώρες!

Ακολουθούν μερικά από τα αγαπημένα μας κόλπα:

Βάλε υγιεινό λίπος

Συχνά όλοι μας ζητάμε να παραληφθεί το dressing στη σαλάτα μας, μετατρέποντάς τη σε μια εκδοχή χωρίς λιπαρά. Τα περισσότερα λαχανικά περιέχουν λιποδιαλυτές βιταμίνες, οι οποίες εξαρτώνται από το λίπος που απορροφάται από το σώμα μας. Εάν τρώμε ξηρά χόρτα, χάνουμε τις βιταμίνες Α, Ε και Κ.

Πρόσθεσε ψημένα καρύδια και αμύγδαλα στις σαλάτες σου και συνδύασέ τα με το αβοκάντο για ένα πιο κρεμώδες αποτέλεσμα. Μην αποφεύγεις ποτέ το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο!

Πρόσθεσε πρωτεΐνη

Εκτός από κοτόπουλο, πρόσθεσε επίσης μερικές μαύρες φακές ή άγριο ρύζι. Τα αυγά επίσης είναι υπέροχα στις σαλάτες.

Σκέψου out of the box (πέρα ​​από το μαρούλι)

Καροτοσαλάτα  με σταφίδες και λίγο κοτόπουλο ή ίσως κάποια σαλάτα λαχανικών με καρύδια και dressing από ταχίνι. Μια από τις αγαπημένες μας ανοιξιάτικες σαλάτες είναι ένα μείγμα από ψιλοκομμένο φρέσκο ​​μάραθο, φρέσκες φράουλες, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και φιστίκια για το τραγανό στοιχείο.

Πρόσθεσε αλάτι!

Μια μικρή ποσότητα θαλασσινού αλατιού είναι μια χαρά. Για εξισορρόπηση του αλατιού με οξύ, χρησιμοποίησε χυμό λεμονιού ή μαρμελάδα.

Κάνε ένα σοτάρισμα

Κάποιες φορές χρειάζεται να ρίξεις τα χόρτα σου σε μια κατσαρόλα και να τα φέρεις μια γύρα, καθώς μπορεί να είναι δύσκολο για το έντερο να τα επεξεργαστεί ωμά σε μεγάλη ποσότητα.

Eat like you adore yourself!