×

Marine Dumay / Unsplash

ΑΡΧΙΚΗ > ΔΙΑΤΡΟΦΗ > TIPS

5 τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D για καλύτερο ύπνο!

Η βιταμίνη D είναι το θρεπτικό συστατικό πολλαπλών ενεργειών, αλλά πέρα από όλα τα άλλα μας βοηθά να κοιμηθούμε καλύτερα.

Η έλλειψη βιταμίνης D συνδέεται με τον κακό ύπνο, αναφέρει η ψυχολογία σήμερα, ειδικά σε άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών.

Όταν δεν λαμβάνουμε αρκετό φως κατά τη διάρκεια της ημέρας (και ιδανικά φυσικό φως) μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ενέργειά μας, την ικανότητα να ξυπνάμε και να κοιμόμαστε.

Η κατανάλωση υγιεινών τροφών πλούσιων σε βιταμίνη D μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε τον κίνδυνο ανεπάρκειας, αλλά και κακού ύπνου.

Εδώ είναι μερικά τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D:

Αυγά

Βράστε τα και προσθέστε τα σε μια σαλάτα σπανάκι, ή σε ένα τοστ αβοκάντο.

Σολομός

Δεν υπάρχουν πολλά τρόφιμα με υψηλές ποσότητες βιταμίνης D, αλλά ο σολομός είναι ένας που μπορείτε να βασιστείτε. Μια δόση έχει περισσότερο από ότι χρειάζεστε για όλη την ημέρα. Μπόνους: είναι πιο εύκολο να το χωνέψετε από το κρέας!

Γάλα

Το καλό παλιό γάλα είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης D.

Γιαούρτι

Ομοίως, το γιαούρτι μπορεί να σας βοηθήσει στη λήψη βιταμίνης D, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε τη νύχτα.

Μανιτάρια Σιτάκε

Αυτή είναι μία από τις μοναδικές πηγές βιταμίνης D (εκτός από τον ήλιο). Η κατανάλωση μανιταριών παγκοσμίως έχει αυξηθεί σημαντικά τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες και τα μανιτάρια έχουν τη δυνατότητα να είναι η μόνη μη ζωική, μη ενισχυμένη πηγή βιταμίνης D.

Δείτε ακόμη γιατί πρέπει να πάρετε βιταμίνη D και που ακριβώς βοηθάει η βιταμίνη D!

Μην ξεχνάτε ότι η βιταμίνη D είναι το μόνο συμπλήρωμα διατροφής που πρέπει να πάρει κανείς.