×

Sarah Cervantes / Unsplash

ΑΡΧΙΚΗ > ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ > ΣΩΜΑ

Μπορεί η ακμή του προσώπου να αυξηθεί με τη γυμναστική;

Η εξάσκηση είναι ίση με την έκκριση ιδρώτα, αλλά η φροντίδα του δέρματος δεν είναι τόσο απλή.

Η εμφάνιση και η συμπεριφορά του δέρματός μας εξαρτάται από ένα εκατομμύριο παράγοντες: ορμόνες, υγιεινή, γενετικά χαρακτηριστικά, γήρανση, αυτό που τρώμε, πόσο κοιμόμαστε και η λίστα συνεχίζεται.

Τι συμβαίνει στην πραγματικότητα στο δέρμα μας όταν κάνουμε γυμναστική;

Όταν ασκούμαστε, αυξάνουμε τη ροή του αίματος στο δέρμα μας, τρέφοντας το δέρμα με ζωτικά θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο. Η άσκηση όχι μόνο βελτιώνει το μεταβολισμό του δέρματός μας, αλλά είναι επίσης επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι αντιστρέφει τα σημάδια της ορατής γήρανσης (ακόμη κι αν ξεκινήσει κανείς να ασκείται αργότερα στη ζωή).

Ωστόσο, ενώ η εφίδρωση κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης ενισχύει την κυκλοφορία, η οποία είναι ευεργετική για την υγεία και τη λάμψη του δέρματος, ο ιδρώτας μας περιέχει αμμωνία και ουρία. Έτσι εάν αφήσουμε ιδρώτα στο δέρμα μας για πολύ ώρα, αυτό μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό και φλεγμονή.

Τα σπυράκια που προκαλούνται από την άσκηση απορρέουν από τον ιδρώτα και το μακιγιάζ που έχουμε στο δέρμα μας, ενώ γυμναζόμαστε.

Για άτομα άνω των 25, συστήνεται ένα ισορροπημένο σε PH, απαλό καθαριστικό, έπειτα ένας τυπικός ορός, ενυδατική κρέμα και, φυσικά, αντηλιακό.

Η άσκηση, ενώ έχει καταπληκτικά οφέλη για το δέρμα, αυξάνει προσωρινά το ελεύθερο ριζικό φορτίο και το οξειδωτικό στρες στο δέρμα, γι ‘αυτό πάντα εκείνοι με ακμή καλό είναι να χρησιμοποιούν αντιοξειδωτικό ορό μετά από προπόνηση και μετά από τον καθαρισμό.

Επιπλέον, καλό είναι να αποφεύγουμε τα ενεργειακά ποτά μετά την προπόνηση και να πίνουμε νερό. Η ζάχαρη και οι χημικές ουσίες σε αυτά τα ποτά μπορούν να προκαλέσουν ανισορροπία στο υγιές μικροβιακό έντερο και αυτό με τη σειρά του, να οδηγήσει σε φλεγμονή, η οποία εμφανίζεται στο δέρμα μας ως ακμή.

Work out and keep yourself healthy!