×

Thibault Penin / Unsplash

ΑΡΧΙΚΗ > TRENDING >

The Office, Friends & Gray’s Anatomy στην κορυφή των προβολών Netflix για ΗΠΑ πέρυσι

Το library περιεχόμενο αντιπροσωπεύει τη «συντριπτική πλειοψηφία» της θεαματικότητας, σύμφωνα με τη Nielsen.

Πέρυσι, οι θεατές Netflix των ΗΠΑ διένυσαν 52,1 δισεκατομμύρια λεπτά στο «The Office», περισσότερο από κάθε άλλη σειρά.

To Netflix ξοδεύει πάνω από 8 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως στο πρωτότυπο περιεχόμενο, αλλά τα περισσότερα από τα 20 κορυφαία προγράμματα που κυκλοφόρησαν στην υπηρεσία των ΗΠΑ το περασμένο έτος ήταν σειρές «βιβλιοθήκης», όπως το Office και τα Φιλαράκια, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα αξιολόγησης περιεχομένου SVOD της Nielsen.

Όπως πάντα, οι αξιολογήσεις περιεχομένου SVOD της Nielsen είναι μόνο για τις Η.Π.Α. και περιλαμβάνουν μόνο συνδεδεμένες συσκευές, που αντιπροσωπεύουν το 70-80% της συνολικής προβολής του Netflix.

Το Office έκλεισε τη λίστα στην πρώτη θέση με 52,1 δισεκατομμύρια λεπτά προβολής.

Ακολούθησαν οι «Friends» (32,6 δισεκατομμύρια λεπτά), το «Gray’s Aanatomy» (30,3 δισεκατομμύρια λεπτά), το NCIS (21,2 δισεκατομμύρια λεπτά) και το Criminal Minds (19,7 δισεκατομμύρια λεπτά).

Ο Brian Fuhrer, κορυφαίος παραγωγός προϊόντων Nielsen, δήλωσε ότι μόλις το κοινό αρχίσει να παρακολουθεί μια σειρά, τείνει να κολλά με αυτή, γεγονός που θα εξηγούσε πάνω από το ήμισυ των εμφανίσεων στα 20 κορυφαία επεισόδια. Οι περισσότερες πρωτότυπες Netflix σειρές, ωστόσο, έχουν λιγότερα από 100 επεισόδια.

Μόνο το 22% των παιδιών ηλικίας 2 έως 11 ετών παρακολουθούν πρωτότυπο περιεχόμενο ως μέρος της συνολικής προβολής Netflix και το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 33% μεταξύ των ενηλίκων άνω των 65 ετών. Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή τα νεότερα ακροατήρια παρακολουθούν περιεχόμενο που θεωρούν ότι είναι πρωτότυπο Netflix, όπως είναι οι «Friends».

Από όλες τις πρωτότυπες σειρές και τις ταινίες που μέτρησε η Nielsen, οι ισπανόφωνοι αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού για την τρίτη σεζόν του «One Time» κατά τις πρώτες επτά ημέρες, ενώ η ταινία Beyoncé Homecoming είχε το μεγαλύτερο ποσοστό αφροαμερικάνων ακροατών (55%).

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Nielsen, το Netflix αντιστοιχούσε στο 5,5% της συνολικής τηλεοπτικής προβολής πέρυσι.

Σε στοιχεία που δεν αφορούν το Netflix, το Nielsen δήλωσε ότι οι καταναλωτές δαπάνησαν κατά μέσο όρο 79 ώρες την εβδομάδα πέρυσι συνδεδεμένοι σε ψηφιακά μέσα, από 61 ώρες το 2010 και 51 ώρες το 2002, αύξηση που οφείλεται κυρίως στην αύξηση της χρήσης smartphone.

Πηγή